Denisa KODETOVÁ
Bachelor's thesis
Klamání spotřebitele
Consumer deception
Abstract:
Práce je zaměřena na popis klamání spotřebitele v potravinářském průmyslu. Jak nepřesné a zavádějící informace mohou dokonale oklamat spotřebitele na trhu nedokonalé konkurence.Abstract:
The bachelor thesis is focused on description of consumers deception in the food industry. Inaccurate and misleading information can completely deceive consumers, when imperfect competition is on the market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Čestmír Jarý
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KODETOVÁ, Denisa. Klamání spotřebitele. Cheb, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza nedokonalé konkurence na telekomunikačním trhu
Karel Guth -
Nedokonalá konkurence a cenová diskriminace v praxi
Yevhen Gonchar -
Nedokonalá konkurence na poštovním trhu
Andrea Suchopárová -
Nedokonalá konkurence na prádelenském trhu
Jana Léblová -
Monopolistická konkurence v ČR
Monika Tajovská -
Nedokonalá konkurence na trhu mobilních operátorů
Aneta Klimendová -
Nedokonalá konkurence na trhu mobilních operátorů
Adriana Sládková -
Nedokonalá konkurence a cenová diskriminace v praxi
Alina Diyarova