Magdalena Knytlová

Diplomová práce

Komparace vybraných gastro festivalů a návrh marketingové strategie

The Comparison of Selected Food Festivals and the Proposal of a Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami Garden Food festivalu Olomouc. Cílem práce je na základě komparace se zahraničním festivalem a analýzy marketingu festivalu, především marketingového mixu a komunikace, navrhnout konkrétní marketingové aktivity pro příští ročník tohoto food festivalu. Teoretická část je věnována historii a významu food festivalů v České republice, dále představuje …více
Abstract:
The Diploma Thesis deals with the marketing activities of the Garden Food Festival Olomouc. The objective of the thesis is to design specific marketing activities for the forthcoming year of this festival on the basis of the comparison with the foreign festival and the festival´s marketing, especially the marketing mix and communication. The theoretical part is dedicated to the history and significance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Jarmila Indrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69495