Yana Samsina

Bakalářská práce

Marketing strategy of Zara

Strategický marketing společnosti Zara
Anotace:
Tato práce si dává za cíl popsat marketingovou strategii španělské značky ZARA. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, každé rozdělené do dalších kapitol s jednotlivými cíly. První část se zabývá především teorií a podrobně marketing rozebírá a vytváří rámec pro nadcházející části. Tato část je rozdělena do několika dílčích podkapitol, ve kterých naleznete informace o různých částech marketingového …více
Abstract:
Particular paper aims to describe marketing strategy of ZARA and its implications over the relationship marketing with customers of Spanish fashion retailer. Work mainly consists of two parts each of them following divided into sub-chapters with their own goal. First part of the work deals with the major thought of marketing school and serves as framework for the following development of the work. …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76048