Yana Samsina
Bakalářská práce
Marketing strategy of Zara
Strategický marketing společnosti Zara
Anotace:
Tato práce si dává za cíl popsat marketingovou strategii španělské značky ZARA. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, každé rozdělené do dalších kapitol s jednotlivými cíly. První část se zabývá především teorií a podrobně marketing rozebírá a vytváří rámec pro nadcházející části. Tato část je rozdělena do několika dílčích podkapitol, ve kterých naleznete informace o různých částech marketingového …víceAbstract:
Particular paper aims to describe marketing strategy of ZARA and its implications over the relationship marketing with customers of Spanish fashion retailer. Work mainly consists of two parts each of them following divided into sub-chapters with their own goal. First part of the work deals with the major thought of marketing school and serves as framework for the following development of the work. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76048
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76048
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Traduction d'un texte du domaine du marketing
Nina KAŇÁKOVÁ -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
Martin Kolář -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil