Petr Hojsák

Bakalářská práce

Marketingová strategie pro malou strojírenskou firmu

Marketing Strategy for a Small Engineering Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro malou strojírenskou firmu. Teoretická část práce obsahuje popis východisek tvorby marketingové strategie. Strategické analýzy jsou provedeny na základě znalostí teorie. Cílový trh je stanoven pomocí segmentace. Marketingová strategie je navržená na základě dat získaných z analýz. S ohledem na strategii jsou zhodnocena případná rizika a navržena …více
Abstract:
Bachelor Thesis is deals with the desing of a marketing stratégy for a small machine company. The Theorerical part of thesis contains a description of the basis for creating maretning stratégy. Strategic analyzes are demonstrated on the basis of knowledge of theory. The target market is determined by segmentation. Marketing strategy is designed on the basis of data obtained from analyzes. With regard …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Libor Nečas
  • Oponent: Jan Nevima

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava