Daniela Tomanová

Bachelor's thesis

Analýza brand managementu vybrané značky

Brand management analysis of selected brand
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou brand managementu. Cílem práce je shrnout zásadní poznatky z této oblasti a aplikovat je v případové studii na zhodnocení současného stavu řízení značky Bezobalu. První kapitola se zaměřuje zejména na vysvětlení pojmu značka a popis základních prvků značky. Druhá kapitola představuje jednotlivé fáze brand managementu podle schématu S. M. Davise a model sociálně …more
Abstract:
This thesis deals with the issue of brand management. The aim of the thesis is to summarize essential findings in this field and apply them in a case study to assess current state of brand management of the brand Bezobalu. The first chapter focuses on the notion of brand and description of basic elements of brand. The second chapter presents different phases of brand management scheme by S. M. Davis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jan Kratochvíl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46578

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod