Daniela Tomanová
Bachelor's thesis
Analýza brand managementu vybrané značky
Brand management analysis of selected brand
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou brand managementu. Cílem práce je shrnout zásadní poznatky z této oblasti a aplikovat je v případové studii na zhodnocení současného stavu řízení značky Bezobalu. První kapitola se zaměřuje zejména na vysvětlení pojmu značka a popis základních prvků značky. Druhá kapitola představuje jednotlivé fáze brand managementu podle schématu S. M. Davise a model sociálně …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of brand management. The aim of the thesis is to summarize essential findings in this field and apply them in a case study to assess current state of brand management of the brand Bezobalu. The first chapter focuses on the notion of brand and description of basic elements of brand. The second chapter presents different phases of brand management scheme by S. M. Davis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46578
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Jan Kratochvíl
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46578
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand Management of Tchibo
Marco Hodul -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Kateřina Derflová -
Využití vhodných nástrojů brand managementu v řízení značky zaměstnavatele
Vera Khlebnikova -
Brand management vybrané značky
Lenka Schejbalová -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková