Analýza merchandisingu produktu na potravinářském trhu – Kateřina Zábojníková
Kateřina Zábojníková
Master's thesis
Analýza merchandisingu produktu na potravinářském trhu
Analysis of Product Merchandising on the Food Market
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zjistit úroveň merchandisingu produktu na potravinářském trhu. Diplomová práce je rozdělena do pěti kapitol. Na začátek se zabývám charakteristikou společnosti Beskyd Fryčovice a jejího okolního prostředí. Následující kapitola se zaměřuje na teorii merchandisingu. V dalších kapitolách popisuji metodiku marketingového kvalitativního výzkumu a analyzuji tento výzkum. Poslední …viacAbstract:
The aim of this dissertation is to find out level of product merchandising on the food market. This dissertation is divided into five chapters. At the begining I describe a characterization of company Beskyd Fryčovice and its surrounding environment. The following chapter is concentrated on a theory of merchandising. In the next chapters I describe the methodology of marketing qualitative research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedúci: Kamila Poláková
- Oponent: Martina Kratochvílová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Paulína Minčičová -
Analýza prodeje a podpory prodeje vybraných produktů v hypermarketech
Věra Průšová