Bc. Daniel Slámečka

Master's thesis

Budování značky CENTURY 21 All Inclusive v lokalitě Brno-Bystrc

Building of Brand CENTURY 21 All Inclusive in Brno-Bystrc
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu budování značky realitní kanceláře Century 21 All Inclusive v místě svého podnikání a je zaměřena na poskytování služeb v oblasti realitního trhu. Práce je rozdělena na tři části. V první části jsou vymezeny teoretické rámce práce týkající se významu značky a jejího budování, využívání značek ve službách, a dále marketingu služeb a jejich vlastností. Následně je stanovena …more
Abstract:
This thesis deals with building of the brand 'Century 21 All Inclusive' real estate agency at its domestic location, and is focused on providing services on real estate market. The thesis consists of 3 sections. The first part defines the theoretical frameworks of thesis regarding brand importance, brand building, the usage of brands in services, marketing services and its specifics. Further on, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Slámečka, Daniel. Budování značky CENTURY 21 All Inclusive v lokalitě Brno-Bystrc. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe