Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko – Bc. Eva Týlová, DiS.
Bc. Eva Týlová, DiS.
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
The Opavian Silesia Regional Product Communication Strategy Proposal
Anotace:
Tématem diplomové práce je navržení komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko. Cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační strategii, jejíž aplikací v praxi dojde ke kvalitnější informovanosti návštěvníků turistické oblasti Opavské Slezsko o turistické nabídce a místních produktech, k jejich motivaci k delšímu pobytu v této destinaci, a také k podpoře podnikatelských subjektů …víceAbstract:
The topic of the present diploma thesis is a proposal of a communication strategy for the Regional Product Opavian Silesia. The aim of this thesis is to suggest a communication strategy the application of which will result in the tourists being provided with more information about the region Opavian Silesia, tourist offers, as well as the local products. It will motivate the tourists to stay in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TÝLOVÁ, Eva. \textit{Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko} [online]. Zlín, 2016 [cit. 2023-06-04]. Dostupné z: https://theses.cz/id/44k9x0/. Diplomová práce. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. Vedoucí práce Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Jak správně citovat práci
Týlová, Eva. Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie podniku v oblasti cestovního ruchu
Jitka Bošková -
Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu
Vít Mašek -
Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu
Hana Malovaná -
Komunikační strategie vybrané destinace
Petra Stumpfová -
Komunikační strategie portálu cestujlevne.com
Zuzana Šimková -
Komunikační strategie krušnohorské hřebenovky
Kristýna Kantková -
Komunikační strategie hotelu
Adéla Rochová -
Komunikační strategie Hotelu Paříž Praha
Andrea Kubová