Koncept "surveillance" v marketingu – Jana Bečánová
Jana Bečánová
Bakalářská práce
Koncept "surveillance" v marketingu
The concept of "surveillance" in marketing
Anotace:
Surveillance technologie dnes zasahují do všech oblastí života společnosti. Zpravidla je využívají státy a bezpečnostní složky, ale v oblasti marketingu je jejich nasazení zatím sporadické. Tato práce se zabývá přehledem oboru dohledu, možností surveillance technologií a jejich využitím. Cílem práce je popsat a zhodnotit stávající stav technologií dohledu. V teoretické části byly použity výsledky práce …víceAbstract:
Surveillance technologies cover nowadays all different parts of life of the society. They are mostly used by goverments and law-enforcement agencies, but their using in Marketing field is quite sporadic. This work is engaged to overview of surveillance field, possibilities of surviellance technologies and their using. The aim of this work is to describe and evaluate the current status of surveillance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74830
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74830
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyzing Data Lakehouse: The Latest Evolution of Big Data Architectures and Its Benefits for Data Science
Ondřej Holub -
Data Quality Management in Data Integration
Rithy Ly -
Overview and Analysis of Data Vault 2.0 - Flexible Data Warehousing Methodology
Adam Hospodka -
Library for clinical data transformation into HL7 FHIR format in range of a component of federated search for biobank biospecimen and data
Šimon Koňár -
Deploying Data Lake for Big Data Management
Tomáš Chomo -
Meter Data Management Systems in Europe: a cluster analysis of energy data exchange policies
Andrea Corsini