Adaptacia marketingové strategie slovenské firmy pre český trh – Tomáš Christov
Tomáš Christov
Diplomová práce
Adaptacia marketingové strategie slovenské firmy pre český trh
Adaptace marketingové strategie slovenské firmy na českém trhu
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjištění potřebného rozsahu přispůsobení marketingové strategie slovenské společnosti na podmínky českého trhu a vypracování návrhů na zlepšení konkrétné strategie. Práce detailně popisuje základní koncepce mezinárodní marketingové strategie, jejich výhody a nevýhody, nástroje komunikační politiky využívané v mezinárodním prostředí a jejich vztah k ostatním nástrojům marketingového …víceAbstract:
The aim of the Diploma thesis is to find out the necessary extent to which Slovak company must adjust its marketing strategy to conditions on the Czech market and to work out proposals for improvement of the strategy. The thesis deals with basic approaches to international marketing strategy, their advantages and drawbacks, types of communication media used in international environment and the relationship …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je zistenie potrebného rozsahu prispôsobenia marketingovej stratégie slovenskej spoločnosti na podmienky českého trhu a vypracovanie návrhov na zlepšenie konkrétnej stratégie. Práca detailne popisuje základné koncepcie medzinárodnej marketingovej stratégie, ich výhody a nevýhody, nástroje komunikačnej politiky využívané v medzinárodnom prostredí a jej vzťah k ostatným nástrojom …víceKlíčová slova
marketingový mix komunikační politika strategie mezinárodní prostředí zlepšení adaptace
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44863
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44863
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Medzinárodné právne postavenie Medzinárodného trestného súdu
Laura Elena Vašinová -
Súčasné podnikateľské prostredie Slovenska
Miroslava Kršáková -
Dopady rýchleho rastu ekonomiky na životné prostredie Číne
Daniela Baluchová -
Súčasné podnikateľské prostredie Slovenska
Andrea Horváthová -
Podnikateľské prostredie USA a EÚ - komparácia
Mario Dufala -
Podnikateľské prostredie Kolumbie a pôsobenie spoločnosti Applied Meters a.s. na danom trhu
Lucia Výrostková -
Automobilový priemysel a investičné prostredie Slovenska
Samuel Ivan -
Komunikačná politika európskych inštitúcií pri revíziách aktov primárneho práva
Ivan Tučník