Analýza zkušeností mentorů z projektu „Město Brno zvyšuje kvalitu vzdělávání na ZŠ“ – Bc. Šárka Vetchá
Bc. Šárka Vetchá
Bakalářská práce
Analýza zkušeností mentorů z projektu „Město Brno zvyšuje kvalitu vzdělávání na ZŠ“
Analysis of experience of mentors from the project "City of Brno improves the quality of education in primary schools"
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zkušeností mentorů z projektu „Město Brno zvyšuje kvalitu vzdělávání na základních školách.“ Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje tři kapitoly, z nichž první dvě se zabývají popisem projektu, vymezením pojmu mentoring a pozicí mentora ve školním prostředí. Poslední kapitola teoretické části přibližuje profesní profil sociálního pedagoga …víceAbstract:
This thesis deals with the experience of mentors engaged in the project "City of Brno improves the quality of education in primary schools." The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part contains three chapters, the first two deal with the description of the project, analyse mentoring and the position of the mentor in the school environment. The last chapter presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hw9n0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Petr Soják, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Buchta
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas
Práce na příbuzné téma
-
Perception of the Sharing Economy Among Generation Y: Example of the City of Brno
Valeriy Ni -
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
An assessment of the effectiveness of the Community Development Fund (CDF) in improving the quality of Health Care and Education in Zimbabwe's communities. Case study of Kadoma Central constituency (Mashonaland Central Province)
Kudzai Elisha Chomusora -
The Role of Non Profit Organizations in Improving Quality of Basic Education in the Northern Region of Ghana.
Mabel Anlaminga -
Vliv inspekce na kvalitu vzdělávání v mateřské škole
Jana ŠTĚPÁNOVÁ -
Zájmové vzdělávání dospělých a jeho dopad na subjektivní kvalitu života
Tomáš KADLEC