Strategie vstupu společnosti Beyond Retro na český trh – Michaela Doležálková
Michaela Doležálková
Diplomová práce
Strategie vstupu společnosti Beyond Retro na český trh
Entry strategy of Beyond Retro into the Czech market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou potenciální zahraniční expanze konkrétní britské firmy na český trh. Zkoumanou firmou je společnost Beyond Retro, která se zabývá prodejem vintage oděvů, upcyklací secondhandového oblečení a jeho následným prodejem především na britském a švédském trhu, kde zastává vedoucí pozici. Cílem práce je na základě analýzy zkoumané firmy a českého trhu s vintage …víceAbstract:
This diploma thesis deals with an international expansion of a specific British company in the Czech market. The company is called Beyond Retro and sells vintage and upcycled secondhand clothing. Currently, the company is a leader on the British and Swedish market. The purpose of the thesis is to propose the most suitable market entry strategy of the company into the Czech market based on the internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72606
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72606
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
International expansion of a small brewery
Sergei Vilkov -
An Expansion Strategy for Hotel Quickly into the Indian Market: an Analysis of relevant Theoretical Frameworks and Practical Implications
Lea Kreutzmann -
International Expansion Plan for Gentleman Store s.r.o. Company
Jan Moravčík -
Market expansion strategy for Sens Foods
Tímea Križová -
Expansion of Kazakh Company to the Czech Market
Dinara Begalina -
Market Entry Strategy of the Global Corporations on the Markets of China
Ziye Zhao -
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
Ali Kasimov -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová