Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Ing. Kristýna Tučková
Ing. Kristýna Tučková
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Childern and Youth
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na "Prostředky marketingové komunikace cílené na děti a mládež." teoretická část je zaměřena na marketing, marketingový mix a marketingovou komunikaci. Podrobněji se věnuje reklamě a druhům reklamy, především na internetovou reklamu. Velká část je také věnována dětem a mládeži a jejich socializaci. Hlavním cílem praktické části, je zjistit do jaké míry se dá mládež …moreAbstract:
The mean object of this thesis is "Means of marketing comminacations targeted at children and youth." The theoretical part is focused on marketing, marketing mix and marketing communication. It provides an analysis of advertising and types of advertising, especially internet advertising. A part is also dedicated to children and young people and their socialization. The main aim of the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uwzjt/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2015
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TUČKOVÁ, Kristýna. \textit{Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/44zvm9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Marketing divadel pro děti a mládež
Hana Procházková -
Influencer marketing se zaměřením na děti druhého stupně základní školy
Kateřina KŘENKOVÁ -
Časopisy pro děti a mládež v letech 1988 a 2008.Ideologie a propaganda, reklama a marketing
Jiří ONDRÁŠEK