Dětské prekoncepty o písmu a psaní – Julie ŠTÝBAROVÁ
Julie ŠTÝBAROVÁ
Bakalářská práce
Dětské prekoncepty o písmu a psaní
Children's preconceptions abouth the script and writing
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce pojednává o problematice prekonceptů písma a psaní u dětí ve věku 5-7 let. Strukturu práce tvoří dvě části, část teoretická a část empirická. V teoretické části jsou vysvětleny zásadní pojmy týkající se psaní, tj. písmo, psaní a prekoncept. V dalších kapitolách je charakterizováno období předškolního věku dítěte, předškolní vzdělávání, dětská kresba a její význam a grafomotorický …víceAbstract:
Presented bachelor thesis is dealing with the idea of preconcepts of script and writing with children at the age of five to seven years. Structure of the thesis comprises two parts, theoretical and empiric. The theoretical part explains fundamental ideas concerning writing; it means script, writing and preconcept. In the following chapters there is a characteristic of preschool age, preschool education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTÝBAROVÁ, Julie. Dětské prekoncepty o písmu a psaní. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Komplexní rozvoj osobnosti dítěte v předškolním věku pomocí výtvarné tvorby (utváření znakové struktury - prekoncept, koncept, symbol)
Hana Výborná -
Otázky dětí předškolního věku o přírodovědných jevech
Veronika JANOŠKOVÁ -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Průprava na čtení a psaní Braillova písma u dětí se zrakovým postižení v mateřské škole
Kateřina POLÍVKOVÁ