Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace – Mgr. Radek JEŽDÍK
Mgr. Radek JEŽDÍK
Diplomová práce
Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace
Marketing communications and the new trends (in light of morality)
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace. Analyzuji, zdali nové trendy v marketingových komunikacích, jako jsou například virální marketing, guerilla marketing či product placement, balancují častěji na etické hranici, než tradiční marketingové techniky. Zabývám se také fenoménem poslední doby, za který lze označit internetové sociální sítě …víceAbstract:
This thesis addresses new trends in marketing communications in terms of the ethics of promotion. I analyze if new trends in marketing communications, such are viral marketing, guerilla marketing or product placement, balance more frequently on ethical boundaries than tradition marketing tools. I also deal with the recent phenomenon of internet social networks and blogs. The aim of this thesis is also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10608
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEŽDÍK, Radek. Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Právní aspekty product placementu v České republice
Lidmila Kuchaříková -
Skrytá reklama a product placement v mediích
Irena Blahníková -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Právní regulace skryté reklamy na sociálních sítích
Dominika Malechová -
Regulace reklamy na sociálních sítích
Michaela Daňková -
Regulace reklamy na internetu
Michaela Kytková -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Regulace reklamy a rozhlasové a televizní poplatky
Klára Švandová