Mgr. Radek JEŽDÍK

Diplomová práce

Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace

Marketing communications and the new trends (in light of morality)
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace. Analyzuji, zdali nové trendy v marketingových komunikacích, jako jsou například virální marketing, guerilla marketing či product placement, balancují častěji na etické hranici, než tradiční marketingové techniky. Zabývám se také fenoménem poslední doby, za který lze označit internetové sociální sítě …více
Abstract:
This thesis addresses new trends in marketing communications in terms of the ethics of promotion. I analyze if new trends in marketing communications, such are viral marketing, guerilla marketing or product placement, balance more frequently on ethical boundaries than tradition marketing tools. I also deal with the recent phenomenon of internet social networks and blogs. The aim of this thesis is also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10608

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JEŽDÍK, Radek. Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace