Význam diagnostikování dětí pohledem učitelů mateřských škol – Terezie Holcmanová
Terezie Holcmanová
Bakalářská práce
Význam diagnostikování dětí pohledem učitelů mateřských škol
The Importance of Childrens' Assessment from Preschool Teachers' Perspective
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je význam diagnostikování dětí, a to pohledem učitelů mateřských škol. Tato bakalářská práce má výzkumný charakter. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část je zaměřena především na pedagogickou diagnostiku. Tato část také vymezuje pojmy jako školní zralost a připravenost či individualizace. Nedílnou součástí této teoretické …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the importance of diagnosing children through the perspective of kindergarten teachers. This bachelor thesis has a research character. The thesis is divided into two parts, namely the theoretical part and the practical part. The theoretical part is focused mainly on pedagogical diagnostics. This section also defines terms such as school maturity and readiness or …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holcmanová, Terezie. Význam diagnostikování dětí pohledem učitelů mateřských škol. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence učitele v mateřské škole
Kateřina ŠTĚPÁNOVÁ -
Kompetence a zkušenosti učitelů mateřských škol v oblasti podpory vývoje řeči u předškolních dětí v domažlickém okrese
Simona FIŠEROVÁ -
Profesní kompetence učitele v MŠ pro zvládání projevů poruch afektů u dětí
Dominika PELEŠKOVÁ -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Kompetence učitelky mateřské školy ve vztahu k rozvoji nadání dětí
Eva Macháčková -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím dramatizace pohádek v mateřské škole
Michaela Kouřilová -
Komunikační kompetence učitele MŠ
Hana KRÁTKÁ