Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách – Mgr. Kateřina Svobodová
Mgr. Kateřina Svobodová
Diplomová práce
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Methods and organizational forms of elementary reading in primary schools
Anotace:
Diplomová práce Metody a organizační formy elementárního čtení na ZŠ se zabývá problematikou vhodného výběru výukových metod a forem při výuce elementárního čtení na 1. stupni základních škol. Hlavním cílem práce je zjistit, které metody a formy výuky elementárního čtení existují a které z nich nejčastěji vyučující volí pro svou výuku. Teoretická část je zaměřena na souhrn všech existujících metod …víceAbstract:
The diploma thesis Methods and organizational forms of elementary reading at elementary school deals with the issue of appropriate selection of teaching methods and forms in teaching elementary reading at the 1st level of primary schools. The main goal of the thesis is to find out which methods and forms of teaching elementary reading exist and which of them the most frequent teachers choose for their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ugy9u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. Adam Veřmiřovský, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Sfumato- alternativní metoda ve výuce elementárního čtení a psaní
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Čtenářská gramotnost dětí s Downovým syndromem
Josefína Šoltesová -
Čtenářská gramotnost dětí se zrakovým postižením
Anna REMEŠOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Lada LANGOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků z vybraných 4. a 5. ročníků ZŠ na Mostecku
Sandra BRUNNEROVÁ -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Genetická metoda čtení a psaní, její aplikace v hodinách českého jazyka v prvním ročníku základní školy
Lenka Kazdová