Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách – Mgr. Kateřina Svobodová
Mgr. Kateřina Svobodová
Master's thesis
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Methods and organizational forms of elementary reading in primary schools
Abstract:
Diplomová práce Metody a organizační formy elementárního čtení na ZŠ se zabývá problematikou vhodného výběru výukových metod a forem při výuce elementárního čtení na 1. stupni základních škol. Hlavním cílem práce je zjistit, které metody a formy výuky elementárního čtení existují a které z nich nejčastěji vyučující volí pro svou výuku. Teoretická část je zaměřena na souhrn všech existujících metod …moreAbstract:
The diploma thesis Methods and organizational forms of elementary reading at elementary school deals with the issue of appropriate selection of teaching methods and forms in teaching elementary reading at the 1st level of primary schools. The main goal of the thesis is to find out which methods and forms of teaching elementary reading exist and which of them the most frequent teachers choose for their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ugy9u/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2023
- Supervisor: Mgr. Adam Veřmiřovský, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Sfumato- alternativní metoda ve výuce elementárního čtení a psaní
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Čtenářská gramotnost dětí s Downovým syndromem
Josefína Šoltesová -
Čtenářská gramotnost dětí se zrakovým postižením
Anna REMEŠOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Lada LANGOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků z vybraných 4. a 5. ročníků ZŠ na Mostecku
Sandra BRUNNEROVÁ -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Genetická metoda čtení a psaní, její aplikace v hodinách českého jazyka v prvním ročníku základní školy
Lenka Kazdová