Online komunikační strategie společnosti Zalando – Tereza Rohová
Tereza Rohová
Bakalářská práce
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Online Communication Strategy of Zalando
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je online komunikační strategie společnosti Zalando. Hlavním cílem práce je zjistit znalost značky, spokojenost s e-shopem a vnímání reklamy společnosti Zalando. Dílčí cíle jsou identifikace preferencí spotřebitelů v oblasti online nákupů oblečení, určení hlavních faktorů komunikační strategie ovlivňující nákupní chování spotřebitelů a zjištění důležitých aspektů reklamy …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is Zalando's online communication strategy. The main aim of the thesis is to identify brand awareness, satisfaction with the e-shop and perception of Zalando's advertising. The secondary aims are to identify consumers' preferences regarding online purchases of clothing, to define the main factors of the communication strategy influencing consumers' purchasing behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88181
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2023
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88181
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online komunikační strategie Litovelské kavárny
Filip Pospíšil -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Návrh online marketingové komunikační strategie
Michal Kopecký