Bc. Michal Papáček
Bakalářská práce
Green marketing
Green marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Green marketing“ je rozbor green marketingových aktivit v rámci společnosti vyrábějící přírodní kosmetiku. Teoretická část se věnuje společenské odpovědnosti firem, konceptu green marketingu, marketingovému mixu a ekologické certifikaci. V praktické části je provedena analýza marketingového mixu dané společnosti a dotazníkové šetření zaměřené na spotřebitele přírodní a Bio …víceAbstract:
The subject of the thesis "Green marketing" is an analysis of green marketing activities within the company producing natural cosmetics. The theoretical part deals with corporate social responsibility, the concept of green marketing, marketing mix and environmental certification. In the practical part there is an analysis of the marketing mix of the company and a questionnaire survey focused on consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b2n0h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Jana Švecová
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální aspekty rozvoje cestovního ruchu
Alžbeta Šeborová -
Green marketing
Kateřina Menšíková -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Green marketing
Hana Hrnečková -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Ethical Marketing
Bohdan Lizohubov -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová