Bc. Michal Papáček

Bakalářská práce

Green marketing

Green marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Green marketing“ je rozbor green marketingových aktivit v rámci společnosti vyrábějící přírodní kosmetiku. Teoretická část se věnuje společenské odpovědnosti firem, konceptu green marketingu, marketingovému mixu a ekologické certifikaci. V praktické části je provedena analýza marketingového mixu dané společnosti a dotazníkové šetření zaměřené na spotřebitele přírodní a Bio …více
Abstract:
The subject of the thesis "Green marketing" is an analysis of green marketing activities within the company producing natural cosmetics. The theoretical part deals with corporate social responsibility, the concept of green marketing, marketing mix and environmental certification. In the practical part there is an analysis of the marketing mix of the company and a questionnaire survey focused on consumers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
  • Vedoucí: Ing. Jana Švecová
  • Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management