Vladimír Gajdošík
Bakalářská práce
Marketing futbalového turnaja
Marketing of Football Tournament
Anotace:
Cieľom práce je celková analýza stavu marketingu futbalového turnaja „O pohár Jozefa Kronera“ a návrh zlepšenia jeho organizácie. V teoretickej časti sa budeme zaoberať teoretickými východiskami problematiky marketingu s dôrazom na športový marketing. Jej súčasťou bude vymedzenie základných pojmov v marketingu a ich stručná charakteristika, ako aj nástroje komunikácie. V tejto časti práce budú ďalej …víceAbstract:
The aim of this work is an analysis of the overall marketing soccer tournament " Cup Jozef Kroner " and suggested enhancing its organization. In the theoretical part we will discuss the theoretical bases of marketing with emphasis on sports marketing . This will include the definition of basic concepts in marketing and brief description , as well as communication tools. In this paper we will further …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102793
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Jan Novotný
- Oponent: Daniela Trnovcová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Marketing sportu
Ľubica MIERESOVÁ -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová