Ing. Bc. Barbora Piknová

Bachelor's thesis

Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu

Efectivity of internet advertisement (czech market)
Abstract:
Předmětem předložené bakalářské práce „Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu“ je uvedení případových studií internetových reklamních kampaní založených na reklamě typu PPC v systému Google AdWords. Cílem je představit tento dosud ne příliš známý typ reklamy co nejpodrobněji a ukázat, jak efektivní reklamu tohoto typu vytvořit a jak ji raději nevytvářet. První tři kapitoly se zabývají …more
Abstract:
The subject of the submitted bachelor thesis "Efectivity of internet advertisement (czech market)“ are the case studies of Internet advertising campaigns based on the type of PPC advertising in Google AdWords. The goal is to present this still not-too-familiar type of advertising and show how to create this type of advertising and how better not to create it. The first three chapters deal with relevant …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Mgr. Zdeněk Havlíček
  • Reader: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií