Budování značky zubní hygieny v online prostředí – Jakub Šťastný
Jakub Šťastný
Bakalářská práce
Budování značky zubní hygieny v online prostředí
Building a Dental Hygiene Brand in the Online Environment
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na proces budování značky v oblasti dentální hygieny v online prostředí. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy související s marketingem ve zdravotnictví, marketingovou komunikací, brand buildingem a digitálním marketingem. Praktická část práce je charakterizuje značku DeniDental, kde je značka analyzována z pohledu její pozice na trhu a specifik cílové skupiny …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the process of building a brand in the field of dental hygiene in the online environment. In the theoretical part, key terms related to healthcare marketing, marketing communication, brand building and digital marketing are defined. The practical part of the work is devoted to the characteristics of the DeniDental brand, where the brand is analyzed from the point of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šťastný, Jakub. Budování značky zubní hygieny v online prostředí. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Aplikace marketingu ve stomatologické ordinaci
Tomáš Kukol -
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ