Tvorba zákaznické aplikace turistického průvodce – Petra Menčíková
Petra Menčíková
Bachelor's thesis
Tvorba zákaznické aplikace turistického průvodce
Creating of Tourist Guide Application
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření turistické mobilní aplikace pro konkrétního zákazníka, který byl získán v oslovovací kampani. Tato aplikace bude splňovat požadavky, které si zákazník sám stanoví. Teoretická část obsahuje zásady návrhu mobilní aplikace se zaměřením na specifika turistické aplikace a marketingovou komunikaci, přičemž se následně zaměřuje na užší oblast marketingové komunikace …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a tourist guide mobile applications for specific customer, who has been acquired inside addressing campaign. This application will meet the requirements, which will be specified by customer. The teoretical part includes design principles of mobile applications, which is focused on the specific of tourist applications and marketing communications with subsequently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Accessible from:: 6. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Vladimíra Zádová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Menčíková, Petra. Tvorba zákaznické aplikace turistického průvodce. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Rozdíly v osobnostní a motivační struktuře turistických průvodců a zaměstnanců v IT
Andrej Tripský -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Spokojenost zákazníka
Lukáš Beran -
Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka
Denisa Malíková -
Metody získání a udržení zákazníka
Tomáš Nevima -
Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Lenka Zahrádková -
Mobilní aplikace pro konfiguraci výrobku ve Smart Factory
David Racl
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights