Budování osobní značky na instagramu – Ondřej Bezucha
Ondřej Bezucha
Bakalářská práce
Budování osobní značky na instagramu
Building personal brand on instagram
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhledání organických marketingových strategií, které sevyužívají na sociální síti Instagram z pohledu globálního trhu. Jak moc silné jsou a nebonaopak slabé, jaké faktory ovlivňují celý proces. Primárně jsem se zaměřil na strategii,která nese název Follow/Unfollow a k tomu pár doplňkových strategií, které jsoupojmenované jako Hashtag strategie, Komentářová strategie …víceAbstract:
The objective of this bachelor's thesis is to find the right organic marketing strategies,which are used on the social site Instagram from the global market point of view. To findout how effective or ineffective they are, to understand which factors affect the wholeprocess. We will primarily focus on strategy, which carries the title Follow/Unfollow, andsome additional strategies, which called Hashtag …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Vasko
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing
Práce na příbuzné téma
-
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Příprava marketingové a on-line strategie pro firmu České Fusekle
Veronika Kramlová -
Marketingová strategie pro inovaci výrobních procesů.
Lukáš Žůrek -
Návrh SEO strategie pro start-up Skvot CZ
Martin Pohl
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
23. 5. 2020