Bc. Jan Sedlařík

Master's thesis

Analýza e-loajality vybraného podniku

E-loyalty's analysis of a selected company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je sestavení modelu e-loajality a jeho vy-hodnocení na vybraném podniku. Prvotní část věnovaná rešerši rozebírá problematiku e-loajality a přidružené pojmy, včetně stručného představení strukturního modelování, v metodické část je sestaven model na základě literatury, následují kapitoly představení podniku a analýza dat pomocí statistické metody PLS-SEM. Závěrečná část práce …more
Abstract:
The aim of this thesis is to build a model of e-loyalty and its evaluation in a selected company. The first part is devoted to research and dis-cusses the e-loyalty issue and related concepts, including a brief intro-duction of structural modelling, the methodological part presents the model based on the literature, followed by chapters introducing the company and data analysis using the PLS-SEM statistical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Business Management / Business Management