Analýza e-loajality vybraného podniku – Bc. Jan Sedlařík
Bc. Jan Sedlařík
Master's thesis
Analýza e-loajality vybraného podniku
E-loyalty's analysis of a selected company
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je sestavení modelu e-loajality a jeho vy-hodnocení na vybraném podniku. Prvotní část věnovaná rešerši rozebírá problematiku e-loajality a přidružené pojmy, včetně stručného představení strukturního modelování, v metodické část je sestaven model na základě literatury, následují kapitoly představení podniku a analýza dat pomocí statistické metody PLS-SEM. Závěrečná část práce …viacAbstract:
The aim of this thesis is to build a model of e-loyalty and its evaluation in a selected company. The first part is devoted to research and dis-cusses the e-loyalty issue and related concepts, including a brief intro-duction of structural modelling, the methodological part presents the model based on the literature, followed by chapters introducing the company and data analysis using the PLS-SEM statistical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cc2ls/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management