Bc. Jan Sedlařík

Master's thesis

Analýza e-loajality vybraného podniku

E-loyalty's analysis of a selected company
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je sestavení modelu e-loajality a jeho vy-hodnocení na vybraném podniku. Prvotní část věnovaná rešerši rozebírá problematiku e-loajality a přidružené pojmy, včetně stručného představení strukturního modelování, v metodické část je sestaven model na základě literatury, následují kapitoly představení podniku a analýza dat pomocí statistické metody PLS-SEM. Závěrečná část práce …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to build a model of e-loyalty and its evaluation in a selected company. The first part is devoted to research and dis-cusses the e-loyalty issue and related concepts, including a brief intro-duction of structural modelling, the methodological part presents the model based on the literature, followed by chapters introducing the company and data analysis using the PLS-SEM statistical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
  • Vedúci: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Business Management / Business Management