Consumers' values and motives driving organic food consumption – Igor Muravyev
Igor Muravyev
Bakalářská práce
Consumers' values and motives driving organic food consumption
Abstract:
The thesis will be focused on the difference in the certification process and the organic labelling between Europe and Russia, and the motives of the consumers from these countries when it comes to purchasing eco and organic labelled food.The literature review will give an explanation of the terms of conventional and organic farming. It will provide information about the certification process of organic …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Lukáš Zagata, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Margarita Yelisseyeva -
Organic food certification and the impacts on consumers' preferences
Lidia Sidorenko -
Organic food certification and the impacts on consumers' preferences
Kristina Simakova -
The New START: motives, attitudes, prospects of the US-Russia arms control initiative
Aigerim Nurseitova -
Upper Secondary School Students' Motives and Preparation for the C1 Advanced
Daniela Paličková -
Motives behind participating in second-hand channels
Sára Šujanová -
Themes and Motives in Selected Works of Traditional Crime Fiction
Jan Groh -
The Socioeconomic Motives behind the Holocaust in Valašské Meziříčí
Kristýna Rozsypalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva