Analýza vnímání značky HUAWEI čínskými studenty – Martin Legart
Martin Legart
Master's thesis
Analýza vnímání značky HUAWEI čínskými studenty
Analysis of HUAWEI Perception Among Chinese Students
Anotácia:
Práce pojednává o problematice vnímání image značky Huawei na čínském trhu chytrých telefonů čínskými studenty a popisuje jejich spotřebitelské chování na tomto trhu. Práce se rovněž zabývá vnímáním a postoji čínských studentů vůči ostatním značkám chytrých telefonů na tomto trhu působících včetně značek čínských. Pro výzkum byla využita kvalitativní výzkumná metoda s využitím techniky skupinového …viacAbstract:
Thesis deals with Huawei smartphone brand’s perception among Chinese students on Chinese smartphone market and describes their consumer behavior within this market. Thesis also deals with Chinese students’ attitudes towards other smartphone brands, Chinese brands included. Research was performed by using qualitative research-method called Focus Group Research followed by quantitative research-method …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110618
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2015
- Vedúci: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
A Comparison of the Chinese and German Digital Marketing Markets
Yedeli Baideili -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Students Consumer Behavior on Mobile Phone Market
Hoai Thu Tran -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
Sitora Salieva -
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
Chunping He -
Perception of Chinese hi-tech brands in Europe
Nikola Vargasová -
Analýza image značky na trhu s čínskou medicínou
Tereza Polášková