Martin Legart

Master's thesis

Analýza vnímání značky HUAWEI čínskými studenty

Analysis of HUAWEI Perception Among Chinese Students
Anotácia:
Práce pojednává o problematice vnímání image značky Huawei na čínském trhu chytrých telefonů čínskými studenty a popisuje jejich spotřebitelské chování na tomto trhu. Práce se rovněž zabývá vnímáním a postoji čínských studentů vůči ostatním značkám chytrých telefonů na tomto trhu působících včetně značek čínských. Pro výzkum byla využita kvalitativní výzkumná metoda s využitím techniky skupinového …viac
Abstract:
Thesis deals with Huawei smartphone brand’s perception among Chinese students on Chinese smartphone market and describes their consumer behavior within this market. Thesis also deals with Chinese students’ attitudes towards other smartphone brands, Chinese brands included. Research was performed by using qualitative research-method called Focus Group Research followed by quantitative research-method …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2015
  • Vedúci: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Tomáš Balcar

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod