Možnosti ČSA a.s. k získání zákazníků nízkonákladových leteckých dopravců – Bc. Jana Výstupová
Bc. Jana Výstupová
Diplomová práce
Možnosti ČSA a.s. k získání zákazníků nízkonákladových leteckých dopravců
Possibilities for ČSA a.s. to acquire customers of low-cost carriers
Anotace:
Ústředním tématem diplomové práce je řešení aktuální otázky společnosti ČSA a.s., jak získat nové zákazníky na své linky při zachování současné klientely a při udržení charakteru nabízeného produktu, který nabízí jako klasický dopravce. Práce se zabývá postavením ČSA a.s. na trhu, vývojem obchodně přepravních ukazatelů a možností rozvoje dceřiné společnosti Click4Sky.com. Současně charakterizuje nízkonákladové …víceAbstract:
The primary theme of this thesis is the resolution of actual questions now faced by ČSA a.s.: how to find new customers for its routes while retaining current clients and maintaining the character of its offered products, which are offered as a classic transporter's. This work considers the market position of ČSA a.s., the progression of business transport indicators and the possibilities for the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Jindřich Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Výstupová, Jana. Možnosti ČSA a.s. k získání zákazníků nízkonákladových leteckých dopravců. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahu mezi tradičními a nízkonákladovými leteckými dopravci
Dominik Hlaváček -
Porovnání klasických a nízkonákladových leteckých dopravců v západní Evropě
Lukáš Michalička -
Konkurence klasických a nízkonákladových leteckých dopravců z hlediska nabídky a poptávky po jejich službách
Robert Foldyna -
Porovnání leteckých dopravců v osobní letecké dopravě
Veronika Dudová -
Cenotvorba leteckých dopravců
Michal Frank -
Strategická a finanční analýza společnosti České aerolinie, a.s.
Daniel Siegel -
IBR (Independent Business Review) – České aerolinie a.s.
Jan Baumruk -
Strategická analýza České aerolinie a.s.
Daryna Priadun