Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix – Bc. Silvia Nagyová
Bc. Silvia Nagyová
Diplomová práce
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Anotace:
Cieľom tejto práce je vytvorenie návrhu digitálneho marketingového plánu pre knihu o softvérovom inžinierstve s využitím servisne orientovaného marketingového mixu 7C. Teoretická časť popisuje štruktúru digitálneho marketingového plánu a analyzuje rôzne digitálne kanály a nástroje v kontexte daného marketingového mixu, ktoré sú neskôr použité v prípadovej štúdii. Plán obsahuje situačnú analýzu, stanovené …víceAbstract:
This thesis aims to propose a digital marketing plan for a book on software engineering using the 7C service-oriented marketing mix. The theoretical part describes the structure of the digital marketing plan. It analyses different digital channels and techniques in the context of this marketing mix, which are used in the case study of the marketing plan. The plan contains situational analysis, marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ciuqx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Assurance of Forensic-Ready Software Systems
Lukáš Daubner -
Leveraging Digital Marketing Channels in Travel, Leisure and Hospitality Industries
Mitali Patel -
Digital versus traditional marketing for perfume products
Saule Turgambayeva -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
Martin Kolář -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi