The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield – Bc. Aleš KOVAŘČÍK
Bc. Aleš KOVAŘČÍK
Bakalářská práce
The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield
The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield
Abstract:
This study has been conducted in order to reveal consumer behaviour in relation with local grocery store shopping. It strives after explanation of small store sales decline in the past and the future development of the grocery shopping. In order to fully understand the situation of grocery market we have executed three different types of research. Our primary aim was to reveal what methods or changes …víceAbstract:
Tato práce byla vyhotovena za účelem zjištění spotřebitelského chování zákazníka v oblasti nakupování potravin. Pokouší se nalézt důvody poklesu nákupu v malých obchodech s potravinami v minulosti a předpovědět vývoj nákupů v budoucnosti. Abychom správně pochopili situaci v nákupu potravin provedli jsme tři různé druhy výzkumu. Naším hlavním cílem bylo zjištění metod nebo změn, které by mohly pomoci …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor:
7539
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2008
- Vedoucí: Dr. Damian Casserly
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVAŘČÍK, Aleš. \textit{The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield} Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/46lx7b/. [cit. 2024-03-28].
Jak správně citovat práci
KOVAŘČÍK, Aleš. The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 11. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost podniku
Simona Hereitová -
Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety
Dominik OCHSNER -
Možnosti zvyšování konkurenceschopnosti spotřebních družstev
Martina STRAKOVÁ -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková