Bc. Aleš KOVAŘČÍK

Bachelor's thesis

The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield

The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield
Abstract:
This study has been conducted in order to reveal consumer behaviour in relation with local grocery store shopping. It strives after explanation of small store sales decline in the past and the future development of the grocery shopping. In order to fully understand the situation of grocery market we have executed three different types of research. Our primary aim was to reveal what methods or changes …more
Abstract:
Tato práce byla vyhotovena za účelem zjištění spotřebitelského chování zákazníka v oblasti nakupování potravin. Pokouší se nalézt důvody poklesu nákupu v malých obchodech s potravinami v minulosti a předpovědět vývoj nákupů v budoucnosti. Abychom správně pochopili situaci v nákupu potravin provedli jsme tři různé druhy výzkumu. Naším hlavním cílem bylo zjištění metod nebo změn, které by mohly pomoci …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Identifier: 7539

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2008
  • Supervisor: Dr. Damian Casserly

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOVAŘČÍK, Aleš. The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 11. 2037

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing