Misleading Advertising and Its Impact on Consumers – Kristína Beníčková
Kristína Beníčková
Bakalářská práce
Misleading Advertising and Its Impact on Consumers
Misleading Advertising and Its Impact on Consumers
Abstract:
This bachelor thesis deals with the misleading advertising and its impact on consumers. The first part of the thesis clarifies the basic theoretical principles. It defines necessary marketing terms along with the useful definitions concerning this topic and analyzes the misleading practices in advertising. The theoretical principles are then used in the practical part. The main objective of this bachelor …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zavádějící reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. První část práce objasňuje základní teoretické principy. Definuje důležité pojmy z oblasti marketingu spolu s jinými užitečnými termíny a analyzuje zavádějící praktiky používané v oblasti reklamy. Tyto teoretické principy jsou následně využité v praktické části. Hlavním cílem této bakalářské práce je definovat problematiku …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Beníčková, Kristína. Misleading Advertising and Its Impact on Consumers. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
Vliv televizní reklamy na spotrebitele konkrétního produktu u vybrané společnosti
Dávid Srna -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová