Bc. Tereza HAVRLANTOVÁ

Master's thesis

We Are Unilever: Researching Corporate Communication Strategies Online

We Are Unilever: Researching Corporate Communication Strategies Online
Abstract:
The aim of this thesis is to find out how Unilever presents itself through various means of communication on the Internet and especially in what way particular communication strategies differ. The analysis focuses on the social networking sites such as Facebook, Twitter and LinkedIn and the company global website. The research results in defining characteristic elements of communication through various …more
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak se společnost Unilever prezentuje pomocí různých komunikačních prostředků na internetu, a především, v čem se jednotlivé komunikační strategie společnosti liší. Analýza se zaměřuje na sociální sítě Facebook, Twitter, LinkedIn a globální webové stránky společnosti. Výsledkem výzkumu je definování charakteristických prvků komunikace skrze jednotlivá média a …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Renata Tomášková, Dr.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HAVRLANTOVÁ, Tereza. We Are Unilever: Researching Corporate Communication Strategies Online. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Master programme / field:
Translation and Interpreting / English for Translation

Theses on a related topic