Online Marketing in Cosmetics Industry – Bc. Alexandra Zrubecká
Bc. Alexandra Zrubecká
Bakalářská práce
Online Marketing in Cosmetics Industry
Online Marketing in Cosmetics Industry
Anotace:
Online marketing se stává nejmocnějším nástrojem propagačních produktů a služeb. Online marketing zahrnuje opravdu širokou škálu marketingových nástrojů a cílem této práce je analyzovat všechny z nich. V první části bude představen úvod do online marketingu, včetně historie, dnešních nástrojů a vývoje od tradičního k online marketingu. Představím, které nástroje online marketingu jsou specifické pro …víceAbstract:
Online marketing is becoming the most powerful tool for promotion products and services. Online marketing includes really wide range of marketing tools and the goal of this thesis is to analyse all of them. In the first part there will be an introduction to online marketing, including history, today tools and evolution from traditional to online marketing. I will introduce which online marketing tools …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qlz84/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing Analysis for a Selected Company in Malaysia
Hong Soeung -
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
Jan Šulc -
Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing
Tereza Kučerová -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
E-mail marketing a jeho využití v praxi
Marcel Zábojník -
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš