Bc. Ondřej Vlach

Diplomová práce

Vývoj mediálního trhu v ČR

Development of the media market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat mediální trh v České republice. V úvodu teoretické části se autor práce zaměřuje na přiblížení pojmů „reklama“ a „média“, společně s historickým vývojem médií od počátku jejich vývoje do současnosti. Další nedílnou součástí teoretické části je rozbor (popis) jednotlivých typů médií, kde jsou mimo jiné zmíněny také jejich klady a zápory. Závěrem teoretické části …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the media market in the Czech Republic. In the introduction of the theoretical part the author of the work focuses on the approximation of the terms "advertising" and "media", together with the historical development of the media from the beginning of their development until now. Another integral part of the theoretical part is the analysis (description) of various …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace