Bc. Ondřej Vlach
Diplomová práce
Vývoj mediálního trhu v ČR
Development of the media market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat mediální trh v České republice. V úvodu teoretické části se autor práce zaměřuje na přiblížení pojmů „reklama“ a „média“, společně s historickým vývojem médií od počátku jejich vývoje do současnosti. Další nedílnou součástí teoretické části je rozbor (popis) jednotlivých typů médií, kde jsou mimo jiné zmíněny také jejich klady a zápory. Závěrem teoretické části …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the media market in the Czech Republic. In the introduction of the theoretical part the author of the work focuses on the approximation of the terms "advertising" and "media", together with the historical development of the media from the beginning of their development until now. Another integral part of the theoretical part is the analysis (description) of various …víceKlíčová slova
Reklama masmédia mediatyp analýza investice advertising media media type analysis investment
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nm838/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analyza spekter horkých hvězd s pomocí programu VO-Korel
Šárka Dvořáková -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva -
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová -
Analyza dlouhodobeho majetku ve vybranych spolecnostech
Yi Zhan -
Technicka analyza akciovych trhu spolehlivost vybranych indikatoru
Pavel FUKSA -
Nove trendy v marketingu analyza, moznosti uplatneni v CR
Ondřej MÁČALÍK -
Analyza CSR v podniku
Michael Kasl -
Analyza vlivu vybraných faktorů na manažerské rozhodování
Marek Vranka