Motivy a postoje hostů ke spropitnému v hostinském zařízení – Tadeáš Maršálek
Tadeáš Maršálek
Bakalářská práce
Motivy a postoje hostů ke spropitnému v hostinském zařízení
Motives and attitudes of guests to a tip at the inn
Anotace:
Tématem této bakalářská práce je zkoumání hlavních faktorů a motivů, kterými jsou ovlivňováni hosté pohostinských zařízení v České republice a zároveň mají velký vliv na výši spropitného. Cílem práce je tedy odhalit, který ze zkoumaných faktorů či motivů má na hosty největší vliv. Nalezení těchto faktorů a motivů bude dosaženo za pomoci dotazníkového šetření (n=425). Výsledky tohoto výzkumu mohou poté …víceAbstract:
This thesis deals with study of the main factors and motives by which are the guests of inns in Czech Republic influenced and which have great influence on the level of tipping. The main aim of the work is to reveal which of the factors and motives have the greatest influence on the guests. This aim will be reached through a questionnaire surve (n=425). The results of this research can then serve as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Anna Přibylová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Jan Kalous -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová