Monika BAŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Výtvarné čarování se smysly
Art magic with the senses
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zapojení a především rozvoj smyslového vnímání u dětí v MŠ pomocí výtvarné výchovy. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická. Zde je objasněn vývoj smyslového vnímání od prenatálního období do období předškolního věku. Dále je přiblíženo téma dětské představivosti a fantazie, a význam a stádia výtvarného projevu dítěte. Tato část je zakončena tématem …moreAbstract:
The aim of this thesis is the participation of and mainly the development of sensory perception of children in the kindergarten through art education. The thesis consists of two parts. The first part is theoretical. There is explained the development of sensory perception from the prenatal period to preschool period. Then there is described the topic of children´ s imagination and fantasy, and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Melicharová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAŠKOVÁ, Monika. Výtvarné čarování se smysly. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teaching in Pre-schools
Theses on a related topic
-
Smyslové poznávání přírody jako součást výtvarných činností v mateřské škole
Lucie Judlová -
Rozvoj smyslového vnímání prostřednictvím výtvarných technik na 1. - 2. stupni základních škol
Petra MAIXNEROVÁ -
Smyslové vnímání
Jana REGNEROVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Zpěvní projev dítěte a jeho rozvoj v předškolním věku
Nikola AUSBERGEROVÁ -
Komunikační projev u dítěte předškolního věku
Kristýna KREUTZEROVÁ -
Výtvarný projev u dětí s mentálním postižením v předškolním věku
Natálie MYNAŘÍKOVÁ -
Zpěvní projev dítěte a jeho rozvoj v předškolním věku
Nikola AUSBERGEROVÁ