Monika BAŠKOVÁ
Bakalářská práce
Výtvarné čarování se smysly
Art magic with the senses
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zapojení a především rozvoj smyslového vnímání u dětí v MŠ pomocí výtvarné výchovy. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická. Zde je objasněn vývoj smyslového vnímání od prenatálního období do období předškolního věku. Dále je přiblíženo téma dětské představivosti a fantazie, a význam a stádia výtvarného projevu dítěte. Tato část je zakončena tématem …víceAbstract:
The aim of this thesis is the participation of and mainly the development of sensory perception of children in the kindergarten through art education. The thesis consists of two parts. The first part is theoretical. There is explained the development of sensory perception from the prenatal period to preschool period. Then there is described the topic of children´ s imagination and fantasy, and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Melicharová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAŠKOVÁ, Monika. Výtvarné čarování se smysly. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Smyslové poznávání přírody jako součást výtvarných činností v mateřské škole
Lucie Judlová -
Rozvoj smyslového vnímání prostřednictvím výtvarných technik na 1. - 2. stupni základních škol
Petra MAIXNEROVÁ -
Smyslové vnímání
Jana REGNEROVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Zpěvní projev dítěte a jeho rozvoj v předškolním věku
Nikola AUSBERGEROVÁ -
Komunikační projev u dítěte předškolního věku
Kristýna KREUTZEROVÁ -
Výtvarný projev u dětí s mentálním postižením v předškolním věku
Natálie MYNAŘÍKOVÁ -
Zpěvní projev dítěte a jeho rozvoj v předškolním věku
Nikola AUSBERGEROVÁ