Bc. Sandra Pluhařová

Diplomová práce

Marketingový mix a jeho implementace

Marketing mix and implementation of the marketing mix
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem a jeho implementací. Cílem práce je analýza marketingového mixu vybraného podniku s následným navržením marketingového mixu vlastního podnikatelského záměru. V první části práce je teoretický popis základních marketingových termínů vč. marketingového mixu. Následuje analýza marketingového mixu konkrétního podniku. Poslední část práce je věnována navržení …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing mix and its implementation. The aim is to analyze the marketing mix of selected company, followed by designing the marketing mix of own business plan. In the first part there is a theoretical description of basic marketing terms, incl. the marketing mix. In the second part there is an analysis of the marketing mix of the specific company. The last part is devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pluhařová, Sandra. Marketingový mix a jeho implementace. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2020 dostupné: nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku