Bc. Egor Komarov

Diplomová práce

Význam a principy spolupráce firmy s médii

The meaning and principles of cooperation between the company and media
Anotace:
Teoretická část mé práce pojednává o moderních postupech marketérů na trhu a popisuje vlastnosti a historii jednotlivých médií. Navazuje na osobní zkušenosti se zaváděním nového produktu na český trh. Popisuje marketingovou strategii, a kroky k realizaci cílů firmy, se kterou momentálně spolupracuji. Popisuje průběh průzkumu trhu a první pokusy oslovení potencionálních klientů.
Abstract:
The theoretical part of my thesis discusses modern marketing techniques and describes the characteristics and history of various media. It is based on personal experience of introducing a new product to the market. It also discusses marketing strategies and steps that were used to meet goals of the company I currently work with. At the same time it describes the process of market research and first …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Eva Klánová
  • Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze