Didaktická hra pro procvičování učiva chemie na ZŠ – Ing. Jana Švancarová
Ing. Jana Švancarová
absolventská práce studenta CŽV
Didaktická hra pro procvičování učiva chemie na ZŠ
Didactic game for practicing the chemistry curriculum at primary school
Abstract:
Švancarová J. Didaktická hra pro procvičování učiva chemie na ZŠ. Závěrečná práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. V textu je popsáno zpracování výukové aplikace pro procvičování učiva che-mie na ZŠ. Navrženo propojení mezipředmětových vztahů chemie a informatiky.Abstract:
Švancarová J. Didactic game for practicing the chemistry curriculum at primary school. Final thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. The text describes the development of an educational application for practicing chemistry curriculum at primary schools.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Ludmila Brestičová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVANCAROVÁ, Jana. \textit{Didaktická hra pro procvičování učiva chemie na ZŠ}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2023. Available from: https://theses.cz/id/47p4yt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Extended study of informatics
Theses on a related topic
-
Výuková aplikace fyziky ve virtuální realitě
Klára Konopásková -
Front-end webové aplikace pro výuku programování
Adam Král -
Výuková aplikace programování
Josef Böhm -
Swift aplikace pro ovládání a programování robota sphero
Radim PEŠA -
Design, Deployment, and Evaluation of Programming Homeworks for the IB110 Course
Martin Pilát -
Aplikace metod lineárního programování
Nikolas Remeš -
Webová aplikace pro simulaci a programování Kilobotů
Adam Jurča -
Využití prostředí Scratch v hodinách výuky chemie na ZŠ
Daniela Kosařová