Bc. Barbora Mičková

Diplomová práce

Analýza a hodnocení otázek a úkolů, uvedených v učebnici přírodopisu pro 6. ročník ZŠ.

Analysis and Assessment of questions and tasks presented in the coursebook of Science for the 6th form of the Basic School.
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá rozborem a taxonomií otevřených a uzavřených otázek a učebních úloh v učebnici přírodopisu pro základní školy. Hlavním cílem práce je analyzovat stavbu a vhodnost otázek a učebních úloh do výuky a následně rozřešit o jaký typ úlohy se jedná na základě taxonomického klíče D. Tollingerové.
Abstract:
The thesis aims at analysis and taxonomy of both open and closed questions and tasks in the textbook of Science for basic schools. The main objective of the thesis is to analyse construction and convenience of the questions and tasks for the purpose of teaching and consequently find out about the type of the tasks following the taxonomic key by D. Tollingerová.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
  • Vedoucí: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta