Analýza a hodnocení otázek a úkolů, uvedených v učebnici přírodopisu pro 6. ročník ZŠ. – Bc. Barbora Mičková
Bc. Barbora Mičková
Master's thesis
Analýza a hodnocení otázek a úkolů, uvedených v učebnici přírodopisu pro 6. ročník ZŠ.
Analysis and Assessment of questions and tasks presented in the coursebook of Science for the 6th form of the Basic School.
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce se zabývá rozborem a taxonomií otevřených a uzavřených otázek a učebních úloh v učebnici přírodopisu pro základní školy. Hlavním cílem práce je analyzovat stavbu a vhodnost otázek a učebních úloh do výuky a následně rozřešit o jaký typ úlohy se jedná na základě taxonomického klíče D. Tollingerové.Abstract:
The thesis aims at analysis and taxonomy of both open and closed questions and tasks in the textbook of Science for basic schools. The main objective of the thesis is to analyse construction and convenience of the questions and tasks for the purpose of teaching and consequently find out about the type of the tasks following the taxonomic key by D. Tollingerová.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l85zi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedúci: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství chemie pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Návrh a výroba trvalých preparátů a jejich využití ve výuce přírodopisu na základní škole
Daniela Handlířová -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová -
Škola-bezpečné místo pro žáka a učitele (bezpečnostní audit školy)
Michaela Schnirchová -
Chovy vybraného hmyzu a jejich využití ve výuce přírodopisu na 2. stupni základní školy
Gabriela Čížová -
Přírodopis jako námět do hodin výtvarné výchovy na 2. stupni základní školy
Natálie Dejlová -
3D model neuronu a nervové synapse pro využití do výuky přírodopisu na 2. stupni základní školy
Kristýna Benešová