Exportní strategie 2012 - 2020 a její vliv na konkurenceschopnost ČR – David Kursa
David Kursa
Bakalářská práce
Exportní strategie 2012 - 2020 a její vliv na konkurenceschopnost ČR
Export strategy 2012-2020 and its impact on the competitiveness of Czech Republic
Anotace:
Hlavním cílem této práce je analyzovat možný vliv nové Exportní strategie na konkurenceschopnost České republiky. Systém podpory exportu je dnes velice rozsáhlý a nová Exportní strategie má za cíl udělat jej více efektivním, aby mohl řešit největší problémy českého exportu a pomohl i ke zlepšení konkurenceschopnosti. Práce se soustředí na charakteristiku současného systému a opatření, která jsou součástí …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to analyze the possible impact of new Export strategy on the competitiveness of Czech Republic. The system of export support is nowadays very large and new Export strategy aims to make it more efficient in order to solve the biggest problems of czech exports and also help to improve competitiveness. The thesis focuses on the characteristics of the current system and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2012
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Ilya Bolotov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Tomáš Veselý -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Market Entry Strategy for Mixit s.r.o. for Germany
Zuzana Bojnanská -
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Daria Borovko -
Level of Competitiveness of the Czech Republic and the Russian Federation in the World Economy
Iana Kuznetsova -
Cultural Dimensions of Czech Republic and Argentina, to foster Competitiveness
Mariela Farhi-Zimmerman -
Trend of Globalization - Competitiveness of the Czech Republic in International Comparison
Dominika Šťastná -
The possibilities of increasing the competitiveness of Czech enterprises through financing from EU funds
Tereza Stloukalová