Marketing inovovaných produktů na regionálním trhu potravin – Bc. Simona KUDĚJOVÁ
Bc. Simona KUDĚJOVÁ
Master's thesis
Marketing inovovaných produktů na regionálním trhu potravin
Innovative products marketing of regional food market
Abstract:
Cílem práce bylo vytvořit a formulovat efektivní postup při zavádění inovovaných produktů na regionální trh potravin při využití nástrojů marketingového mixu. Návrh na nové uplatnění nástrojů marketingového mixu byl zpracován ve více variantách. Produkt společnosti Alimpek, s.r.o., byl vybrán na základě dotazníkového šetření Pečivo 2012. Byl analyzován současný marketingový mix produktu. Byla vytvořena …moreAbstract:
The goal of my essay was to create and describe an effective method of introducing innovated products to regional food market using tools of marketing mix. The suggestion of new marketing mix tools application was processed in more versions. Product of the company Alimpek, Ltd. was chosen in a survey Pastry 2012. The current marketing mix of the product was analyzed. A new version of marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUDĚJOVÁ, Simona. \textit{Marketing inovovaných produktů na regionálním trhu potravin}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Agriculture. 2013. Available from: https://theses.cz/id/48179o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUDĚJOVÁ, Simona. Marketing inovovaných produktů na regionálním trhu potravin. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of AgricultureMaster programme / field:
Agriculture Engineering / Agricultural Ecology
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights