Marketingová koncepce náborových aktivit vybrané SŠ – Ing. Bc. Helena Šenkeříková
Ing. Bc. Helena Šenkeříková
Master's thesis
Marketingová koncepce náborových aktivit vybrané SŠ
Marketing conception of hiring activities in chosen secondary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit vybrané SŠ, a to zejména ve vztahu k budoucím uchazečům. Práce je rozdělena do dvou částí. Smyslem první části je popsat problematiku, obecné principy marketingu a marketing v oblasti středního školství. Dále jsou zde charakterizovány vlivy prostředí školy a zmíněny techniky výzkumu a zjišťování dat. Praktická část obsahuje analýzu vnitřního …moreAbstract:
This diploma thesis deals with marketing activity analysis at chosen secondary school. It is directed on the relationship with its next applicants. The thesis is divided into two parts. The aim of the first part is to describe the problem, general principles of marketing, and marketing on secondary schools in general. Furthermore, school environment influences and research techniques are desribed. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sr4cc/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2015
- Supervisor: RNDr. Barbora Javorová
- Reader: Ing. Mgr. Miroslava Černá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects for Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Sandra Špalková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Tereza Mordová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Dominika Žitníková