Marketingová koncepce náborových aktivit vybrané SŠ – Ing. Bc. Helena Šenkeříková
Ing. Bc. Helena Šenkeříková
Diplomová práce
Marketingová koncepce náborových aktivit vybrané SŠ
Marketing conception of hiring activities in chosen secondary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit vybrané SŠ, a to zejména ve vztahu k budoucím uchazečům. Práce je rozdělena do dvou částí. Smyslem první části je popsat problematiku, obecné principy marketingu a marketing v oblasti středního školství. Dále jsou zde charakterizovány vlivy prostředí školy a zmíněny techniky výzkumu a zjišťování dat. Praktická část obsahuje analýzu vnitřního …víceAbstract:
This diploma thesis deals with marketing activity analysis at chosen secondary school. It is directed on the relationship with its next applicants. The thesis is divided into two parts. The aim of the first part is to describe the problem, general principles of marketing, and marketing on secondary schools in general. Furthermore, school environment influences and research techniques are desribed. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sr4cc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
- Vedoucí: RNDr. Barbora Javorová
- Oponent: Ing. Mgr. Miroslava Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Sandra Špalková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Tereza Mordová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Dominika Žitníková